3
  • thumbnail image 1
Wyślij do wydruku
[X]

Wyślij do wydruku

Pizza Działkowa- Sierpniowa


Wydrukuj:
4

Składniki

6 porcja/porcje/porcji

Ciasto

  • 350 gramów mąki pszennej
  • 180 gramów wody letniej
  • 20 gramów drożdży
  • 1 łyżeczki soli
  • 1/2 łyżeczki cukru

sos pomidorowy

  • 3 duże pomiodory
  • 3 ząbki czosnku
  • 20 gramów oliwy z oliwek
  • szypta soli
  • 2 łyżeczki pieprzu
  • 1/2 łyżeczki Papryki słodkiej
  • 1 łyżeczki bazylii
  • 1 łyżeczki orygano

Dodatki

  • 200 gramów sera żółtego
  • 100-150 gramów cukinii
  • 10 pomidorów koktalowych
  • garść świeżej bazyli
  • 6
    5min
    Czas całkowity 5min
    Pieczenie / Gotowanie
  • 7
    Czas całkowity
  • 8
    Appliance TM 31 image
    Przepis jest tworzony dla
    TM 31
  • 9
5

Przygotowanie

    Ciasto
  1. Do naczynia włożyć wszystkie składniki na cisto, wyrabiać 2minDough mode

    Ciasto wyrobione rozwałkować ułożyć na papierze do pieczenia. Brzegi zagiąć do góry.

    Włączyć piekarnik na 220 `C

  2. Sos pomidorowy:

    Czosnek rozdrobnić Closed lid/ turbo 2 sek

    dodać pozostałe składniki na sos i wymieszać 20 sek/obr 5. Sos położyć na pizze.

    Dodatki:

    Ser żółty rozdrobnić 7 sek/ odr 7. Przełożyć na pizze

    cukinie pokroić w kostkę i położyć na wierzch pizzy

    Całą pizze włożyć do piekarnika piec ok. 20 min,

    Na koniec pieczenia posypać świeżymi liścimi bazylii.

    Smacznego

10
11

Ten przepis został stworzony przez użytkownika Przepisowni i nie jest przetestowany przez Vorwerk Polska, tym samym Vorwerk nie może odpowiadać za efekt końcowy przepisu. W razie niejasności prosimy korzystać ze wskazówek zawartych w instrukcji obsługi i książce podstawowej.

INNI UŻYTKOWNICY POLUBILI PODOBNE PRZEPISY…


Komentarze

Odpowiedz
  • Dzięki za podpowieć Racja 2

    Zgłoszony przez qube3 na sierpnia 23, 2012 at 00:48.

    Dzięki za podpowieć tmrc_emoticons.) Racja 2 łyżeczki pieprzu to zadużo powinno być 1/2 Glasses

    Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby dodawać komentarze
  • Fakt, Magi i SAM maja

    Zgłoszony przez veronicab71 na sierpnia 11, 2012 at 13:18.

    Fakt, Magi i SAM maja racje.... Moze obok skladnika, w nawiasie, umiescic cos w rodzaju " albo mniej jak kto lubi, wg upodobania..., czy cos w tym rodzaju..." ??? Czosnek, pieprz, papryka, choc slodka, to niezla bomba dla zoladka, niestety... Ja uwielbiam pikantne, niestety , majac dosc powazny problem z zoladkiem, mialabym problemy... Pewnie nie jestem jedyna tutaj... w takiej sytuacji.... Qube, starczy niewielka poprawka i bedzie ok, co Ty na to ???tmrc_emoticons.) tmrc_emoticons.) tmrc_emoticons.) tmrc_emoticons.)

    Zycie jest po to by tanczyc !!! Mozna na parkiecie i ... w kuchni tmrc_emoticons.) tmrc_emoticons.) tmrc_emoticons.;)                            

    Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby dodawać komentarze
  • Przepis bardzo fajny, letni

    Zgłoszony przez magi1 na sierpnia 11, 2012 at 10:59.

    Przepis bardzo fajny, letni tmrc_emoticons.D ale SAM ma rację - 2 łyżeczki pieprzu to dużo no chyba, że ktos lubi bardzo ostre dania tmrc_emoticons.;) ja bym dała pół łyżeczki na moje upodobania kulinarne tmrc_emoticons.D każdy może dopasować pod siebie tmrc_emoticons.D

    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga http://kulinarneszalenstwamaniusi.blogspot.com/

    Dziękuję tmrc_emoticons.-)

    Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby dodawać komentarze
  • Aż "2 łyżeczki pieprzu"

    Zgłoszony przez SAM na sierpnia 10, 2012 at 23:50.

    "2 łyżeczki pieprzu" ???Nie za dużo ?

    tmrc_emoticons.D

    http://www.kielkismaku.pl -> chyba wszystko o hodowli kiełkówhttp://www.exbus.pl -> polecam wyjazdy po Europie

    Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby dodawać komentarze