3
  • thumbnail image 1
Wyślij do wydruku
[X]

Wyślij do wydruku

Konskie podkòwki


Wydrukuj:
4

Składniki

24 kawałek/kawałki/kawałków

Ciasto

  • 175 gramów miekkiego masla lub margaryny
  • 100 gramów cukru (moze byc puder)
  • 1 jajko kurze średnie
  • 250 gramów mąki
  • 40 gramów maizeny/skrobi kukurydzianej
  • 1 cytryna lub pomarancza, skòrka (+ sok z 1/2, wg gustu)

Dekoracja

  • 140 gramów Czekolady gorzkiej
  • 70 gramów Czekolady mlecznej
  • orzechy rozdrobnione, ile trzeba
  • 6
  • 7
    Czas całkowity
  • 8
    Appliance TM 31 image
    Przepis jest tworzony dla
    TM 31
  • 9
5

Przygotowanie

  1. Ciasto: do Closed lid wlozyc cukier i skòrke: 10sek / obr 8. Dodac pozostale skladniki: 30sek / obr 5. Przy pomocy strzykawki, sprycy... itd., wyciskac podkòwki. Piec w nagrzanym piekarniku: 190° / ok. 10min. Zostawic do kompletnego ostygniecia. Czekolady rozpusci, moczyc konce ciastek, potem obtaczac w zmielonych orzechach. Zostawic do zastygniecia.

10
11

Ten przepis został stworzony przez użytkownika Przepisowni i nie jest przetestowany przez Vorwerk Polska, tym samym Vorwerk nie może odpowiadać za efekt końcowy przepisu. W razie niejasności prosimy korzystać ze wskazówek zawartych w instrukcji obsługi i książce podstawowej.

INNI UŻYTKOWNICY POLUBILI PODOBNE PRZEPISY…


Komentarze

Odpowiedz
  • megr07 napisał: Ciastka w

    Zgłoszony przez veronicab71 na maja 31, 2013 at 10:13.

    megr07

    Ciastka w smaku jak sklepowe tylko te są bez zbędnych dodatków i bardzo szybko się je robi - PALCE LIZAĆ!!!

    Dziekuje za komentarz i gwiazdki tmrc_emoticons.)  Ciesze sie, ze smakowaly tmrc_emoticons.)  Pozdrawiam serdecznie Big Smile Big Smile

    Zycie jest po to by tanczyc !!! Mozna na parkiecie i ... w kuchni tmrc_emoticons.) tmrc_emoticons.) tmrc_emoticons.;)                            

    Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby dodawać komentarze
  • Ciastka w smaku jak sklepowe

    Zgłoszony przez megr07 na kwietnia 10, 2013 at 16:45.

    Ciastka w smaku jak sklepowe tylko te są bez zbędnych dodatków i bardzo szybko się je robi - PALCE LIZAĆ!!!

    Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby dodawać komentarze
  • Maizena to skrobia

    Zgłoszony przez veronicab71 na listopada 4, 2012 at 23:24.

    Maizena to skrobia kukurydziana, zgadza sie tmrc_emoticons.;)  Mozna zastapic ziemniaczana, w takiej samej ilosci, tyle ze kukurydziana jest jednak troche lepsza, np. w przypadku kremòw. Mysle, ze do ciasteczek mozna spròbowac dac i ziemniaczana albo dodac make kukurydziana lub po prostu, zwykla. Efekt nie bedzie identyczny, ale powinny wyjsc. Jesli ktos wypròbuje, bardzo prosze dac znac, jak wyszlo Big Smile

    Zycie jest po to by tanczyc !!! Mozna na parkiecie i ... w kuchni tmrc_emoticons.) tmrc_emoticons.) tmrc_emoticons.;)                            

    Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby dodawać komentarze
  • Maizena to skrobia

    Zgłoszony przez gabi49 na listopada 3, 2012 at 20:18.

    tmrc_emoticons.;) Maizena to skrobia kukurydziana, ale nie mąka kukurydziana. To jest coś innego, to  jest zagęstnik, odpowiednik naszej skrobi ziemniaczanej, jednak ma nieco inne właściwości. Ja maizenę kupiłam na allegro, ale na pudełeczku jest wszystko po niemiecku napisane (nie znam niemieckiego). Nie wiem czy  można ją zastąpić naszą skrobią ziemniaczaną, raczej nie. Niech się wypowie autorka - Veronika. Hej!

    GaBi

    "Człowiek, który ciągle pędzi, może przegrać życie, bo w biegu nie ma czasu na myślenie"

    Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby dodawać komentarze
  • Fajne te ciasteczka maizena

    Zgłoszony przez pancio na listopada 3, 2012 at 16:09.

    Fajne te ciasteczka tmrc_emoticons.) maizena to skrobia kukurydziana-màka.

     

    Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby dodawać komentarze
  • :)Vercia czy skrobię

    Zgłoszony przez Hanna Gręda na listopada 3, 2012 at 07:29.

    tmrc_emoticons.)Vercia czy skrobię kukurydzianą można zastąpić ziemniaczaną? tmrc_emoticons.( Jeśli tak to może wiesz ile? Cooking 1 Love

    Hania z Łodzi: Co kto dobrze umie, tego mu nikt nie odbierze.               

    Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby dodawać komentarze
  • Fajny przepis, małe pytanko.

    Zgłoszony przez ....-.... na listopada 3, 2012 at 06:46.

    Fajny przepis, małe pytanko. Czy maizena to mąka kukurydziana ? tmrc_emoticons.) tmrc_emoticons.) tmrc_emoticons.) tmrc_emoticons.)

     

    wiesia 55

    Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby dodawać komentarze