Forum Tworzenie nowej kolekcji



27 odpowiedzi | Ostatni wpis

Witaj madziagr,

dziękujemy za informację i wiadomość - prosimy o udzielenie więcej szczegółów dotyczących posiadanych kolekcji. Pozostajemy w kontakcie z obsługą techniczną portalu i opoinformujemy Cię, gdy tylko będzie wszystko naprawione.

Prosimy o ponowny kontakt, gdybyś potrzebowała dalszego wsparcia.

Pozdrawiamy,

Zespół Przepisy Thermomix


Za szybko pochwalilam... dodalo mi 8 przepisow i wiecej nie chce dodac... o co caman?? dziwne to


Działa dziekuje bardzo Smile


Witaj madziagr,

funkcjonalność dodawania przepisów do ulubionych została naprawiona, czy mogłabyś sprawdzić, czy działa poprawnie?

Dziękujemy i pozdrawiamy,

Zespół Przepisy Thermomix


Bardzo prosze o naprawienie problemu... nie moge w pelni korzystac z serwisu.


Niestety nic się nie poprawiło. Prosze o naprawienie problemu :) 


Witaj madziagr,

prosimy o przelogowanie się i sprawdzenie, czy problem się powtarza. Być może okaże się konieczna interwencja techniczna. Prosimy o informację zwrotną, czy po wylogowaniu i ponownym zalogowaniu się do swojego konta na Przepisowni.

Pozdrawiamy,

Zespół Przepisy Thermomix


mam ten sam problem... nie widze w ulubionych przepisow zaznacznych jako ulubione...zaznaczylam z 6 a widze tylko jeden. ten ktory zaznaczylam jako pierwszy....prosze o pomoc


Dzięki  serdeczne. Już wszystko działa. Teraz muszę tylko pousuwać trzy strony kolekcji pt.Przetwory Smile


Witajcie,

dziękujemy za Wasze liczne zgłoszenia w temacie tworzenia kolekcji i dodawania do nich przepisów.

Informujemy, że aktualnie naprawiamy usterkę i poinformujemy Was, gdy tylko możliwe będzie ponowne tworzenie kolekcji i dodawanie do nich przepisów.

Przepraszamy za powstałe niedogodności i życzymy udanego weekendu.

Pozdrawiamy,

Zespół Przepisy Thermomix


...


Witam,

Z przykrością muszę stwierdzić że na moim profilu ciągle to nie działa... robię wszystko zgodnie z tutorialem. Co jest nie tak??


Witaj gabisilk,

w którym momencie napotykasz trudności z utworzeniem kolekcji i ulubionymi? (odnalezienie sekcji, zapisywanie, odczyt?). Prosimy zapoznaj się z tutorialami video zawartymi w sekcji "Pomoc" (najedź myszką na menu "Pomoc" i wybierz "Filmy video" pod obrazem).

Prosimy także, aby za każdym razem klikać dwukrotnie na wybrany przycisk i poczekać, aż zmiany zostaną zapisane.

Mamy nadzieję, że uda Ci się stworzyć własny przepis oraz kolekcję, a także dodać wybrane przepisy do ulubionych.

Pozdrawiamy,

Zespół Przepisy Thermomix


Witam,

Jestem nowym użytkownikiem i nie mogę dodawać przepisów do swoich kolekcji, ani nawet do ulubionych...baaa nawet nie moge stworzyc własnej kolekcji     :/

Bardzo to utrudnia przejrzystość tej stonki, a jest ona bardzo fajna.... Aw

 


Hej,

nie wiem jak Wam to wychodzi, że nie wychodzi Smile U mnie spokojnie tworzą się kolekcje, a tworzę je tak:

1. wchodzę w interesujący mnie przepis

2. po prawej stronie pod wtyczkami społecznościowymi klikam "dodaj do moich kolekcji"

3. wpisuję nazwę nowej kolekcji i klikam "utwórz nową kolekcję"

Podgląd mam w menu "Przepisy" po prawej stronie swojego profilu.

Dodam, że warto klikać wszystkie przyciski dwukrotnie, może dlatego "nie tworzą" Wam się kolekcje? U mnie wszystko gra.

Pozdrawiam,

HelloHela

~ mixed in the green power Soft ... tastes of my life: lime, avocado, wasabi


Instrukcja łatwa i prosta, ale przpiesy i kolekcje nie chcą się tworzyć.


Dołączam się do problemu.

Również nie mogę dodawać przepisów.


Jeśli teraz wejdę w wyszukiwarkę powyżej napisu Przepisy w okienku nr 3 i wybiorę tam Moje kolekcje przepisów i nacisnę Szukaj, pokazuje się okienko nr 4. Nie mam pojęcia, jak te przepisy tam trafiły (przy każdym z nich próbowałam utworzyć kolekcję). Np. Smoothie z jarmużu pojawił się po tym, jak kliknęłam Lista zakupów, Zapisz lista zakupów itd (co ciekawe, w listach zakupów ten przepis pojawił się od razu, ale nie pojawił się kiedy próbowałam otworzyć kolekcję).

Jak widzicie wygląda to baardzo dziwnie, jakby Moje kolekcje nie były u mnie w Moim profilu podłączone w aplikacji. Już się wylogowałam i zalogowałam na nowo. Można powiedzieć, że jestem kumata komputerowo i to pewnie też jest powód, dla którego ta sytuacja tak mnie frustruje. Raz, że chcę sobie zapisywać ciekawe przepisy, dwa, że nie będzie mi tu jakiś program fikał  :D 

No, ale jednak muszę krzyknąć Pomocyyy!

 


Dzień dobry,

Thermomix czeka, dzieci głodne, a ja się bawię z kolekcjami w ciuciubabkę.  Bigsmile  Opisze po kolei co robię i postaram się poprzeć to zrzutami ekarnu.

Jestem zalogowana, po prawej stronie mój profil, wchodzę w dowolny przepis. Klikam "Dodaj do moich kolekcji", pojawia się okienko 1wpisuję tytuł nowej kolekcji, klikam "Zapisz" pojawia się okienko2. Wchodzę w moim profilu w Przepisy i widzę okienko 3. Zero kolekcji. Zaraz wyslę drugą wiadomość, bo nie mogę wkleić czwartego zrzutu, a jest on bardzo ciekawy Smile

 

 

 

 

 

 


Witaj MagdaBB,

kolekcje z przepisami zapisywane są w profilu użytkownika. Znajdziesz je w sekcji "Przepisy" lub "Mój profil" w panelu po prawej stronie (tuż pod nazwą użytkownika). Zapraszamy Cię także do skorzystania z video tutoriala, który pomoże Ci odnaleźć się w tym temacie (video nr 9): http://www.przepisownia.pl/online-help. Zwracamy uwagę, że maksymalnie możesz utworzyć 20 kolekcji z przepisami. Gdybyś nadal potrzebowała pomocy, prosimy o dalsze zgłoszenia (w wiadomości prywatnej lub w wątku umieść zrzut ekranowy, żebyśmy mogli zobaczyć jak wygląda Twój obszar kolekcji, być może uda nam się dotrzeć do "chmury" :)).

Pozdrawiamy,

Zespół Przepisy Thermomix


Dzień dobry, 

W dalszym ciągu zupełnie nie mogę tworzyć kolekcji. Próbowałam na urządzeniu mobilnym, na komputerze z iOS, na komputerze z Windows. Komunikat o braku dostępu już się nie pojawia. Pojawia się zielone okienko z info:  X została dodana do kolekcji przepisów, a tymczasem na liście moich kolekcji nia ma nic (jest zero). Gdzieś tam, w chmurze musi być cała wspaniała lista kolekcji. Nie wiem jak do niej dotrzeć. Wink

Pozdrawiam,

Magda 


Dzień dobry, 

W dalszym ciągu zupełnie nie mogę tworzyć kolekcji. Próbowałam na urządzeniu mobilnym, na komputerze z iOS, na komputerze z Windows. Komunikat o braku dostępu już się nie pojawia. Pojawia się zielone okienko z info:  X została dodana do kolekcji przepisów, a tymczasem na liście moich kolekcji nia ma nic (jest zero). Gdzieś tam, w chmurze musi być cała wspaniała lista kolekcji. Nie wiem jak do niej dotrzeć. Wink

Pozdrawiam,

Magda 


Dzień dobry, 

W dalszym ciągu zupełnie nie mogę tworzyć kolekcji. Próbowałam na urządzeniu mobilnym, na komputerze z iOS, na komputerze z Windows. Komunikat o braku dostępu już się nie pojawia. Pojawia się zielone okienko z info:  X została dodana do kolekcji przepisów, a tymczasem na liście moich kolekcji nia ma nic (jest zero). Gdzieś tam, w chmurze musi być cała wspaniała lista kolekcji. Nie wiem jak do niej dotrzeć. Wink

Pozdrawiam,

Magda 


MagdaBB,

wspomniałaś także o komunikacie informującym o braku dostępu i żądaniu rejestracji. Być może przyczyną tego jest korzystanie z urządzenia mobilnego, spróbuj utworzyć kolekcję na komputerze i poinformuj nas, czy Ci się udało.

Pozdrawiamy,

Zespół Przepisy Thermomix


Witaj MagdaBB,

witamy Cię w gronie posiadaczy TM i na naszym forum. Cieszy nas, że budujesz bazę interesujących Ciebie przepisów. Wszystkie utworzone przez siebie kolekcje znajdziesz na Przepisowni w sekcji Mój profil. Zachęcamy Cię do odkrywania możliwości Przepisowni. Gdy będziesz potrzebować dalszych porad – zapraszamy Cię ponownie na Forum, zespół Thermomix ® (Przepisy Thermomix, Mixi) oraz nasi forumowicze służą fachową pomocą.

Polecamy także wypróbować przepisy z kolekcji na platformie z przepisami Mój Thermomix oraz polubić nasz fanpage na Facebook'u, aby na bieżąco dowiadywać się o nowościach, mieć dostęp do wskazówek i dzielić się swoimi spostrzeżeniami z innymi użytkownikami Thermomixa.

Życzymy Ci przyjemnego dnia i miłego gotowania z Thermomixem.

Pozdrawiamy,

Zespół Przepisy Thermomix


Cześć dziewczyny (głównie). Dopiero zaczynam przygodę z TM, a jako osoba dobrze zorganizowana  Smile zaczynam od przejrzenia forum (już wiem jak czyścić uszczelkę z zapachów, że od kopustki lepsza jest silikonowa łopatka...:) Próbuję utworzyć na swoim koncie różne kolekcje, żeby od razu wrzucać tam przepisy, które mnie zainteresują. I tu natknęłam się na problem, którego nie mogę pokonać. Robię wszystko po kolei (Dodaj nową kolekcję, Tytuł), naciskam Zapisz i dostaję dwie informacje jednocześnie- Jedna, w zielonej ramce: X została dodana do  kolekcji przepisów, a pod spodem komunikat: Niestety nie udało nam się znaleźć żądanej strony lub dostęp wymaga rejestracji. Tu możesz się zarejestrować. Proszę spróbować ponownie. 

W Moich kolekcjach nic nie ma.  Wylogowałam się i zalogowałam ponownie, z tabletu przeszłam na komputer... Próbowałam z różnych stron i muszę przyznać, że juz zaczynam zgrzytać zębami.  Macie jakiś pomysł? Nie mogę też nigdzie znaleźć przepisów, które po drodze zaznaczyłam sobie jako ulubione. Gdzie one są na Boga?!!

Pozdrawiam serdecznie, Magda