Forum Witam :)


62 odpowiedzi | Ostatni wpis

Jeszcze nie mam planu obiadowego na jutro ale może coś na szybko wymyślę.  Cooking  7

Jestem kucharką- amatorką. TM mam od dzisiaj czyli od 29.08.2012. Od dzisiaj także zaczynam nową podróż kulinarną. Z zawodu jestem pielęgniarką i kocham to co robię:)

 


Witaj Szubusia i zapraszam do dalszej pracy z TM. Czy zaplanowałaś już niedzielny obiadek? Pochwal sie co będzisz gotować, a potem napisz jak smakowało. Bigsmile Cooking  7

GaBi

"Człowiek, który ciągle pędzi, może przegrać życie, bo w biegu nie ma czasu na myślenie"


  :)  Witajcie Beatko i Szubusia i zapraszamy do cudownej podróży z Thermomixem  Love   Bigsmile


Sok z pietruszki wypróbowany. Smakowa rewelacja:) Jestem o krok dalej:)

Jestem kucharką- amatorką. TM mam od dzisiaj czyli od 29.08.2012. Od dzisiaj także zaczynam nową podróż kulinarną. Z zawodu jestem pielęgniarką i kocham to co robię:)

 


Witam!

Od dwóch dni mam TM i jestem szczęśliwa. Dzisiaj swoją pierwszą potrawę - przyprawę uniwersalną, Mam jeszcze dzsiaj w planach sok z pietruszki:)

Jestem kucharką- amatorką. TM mam od dzisiaj czyli od 29.08.2012. Od dzisiaj także zaczynam nową podróż kulinarną. Z zawodu jestem pielęgniarką i kocham to co robię:)

 


dziękuję za miłe przywitanie  Bigsmile


Ja również dołączam się do powitania Smile

Pozdrawiam Mixi


Witaj Beatko w naszym skromnym gronie :D lepiej nie mogłas trafic masz TM i Nas Bigsmile hihihihi z nami będzie wesoło :D próbuj przepisiki, pytaj i zamieszczaj swoje :D :D pozdrowienia i do dzieła :D :D :D :D

Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga http://kulinarneszalenstwamaniusi.blogspot.com/

Dziękuję Smile


Witaj, witaj Beatko. Sądzę, że po prostu wydoroślałaś przy thermomixie, masz swoją rodzne i wiesz z doswiadczenia co to jest w kuchni Thermomix.  Brawo ! Działaj! Czekamy na Twoje przepisy. Bigsmile

GaBi

"Człowiek, który ciągle pędzi, może przegrać życie, bo w biegu nie ma czasu na myślenie"