Forum Moje obawy



9 odpowiedzi | Ostatni wpis

Mądrze rzeczecie. Mądrze.
https://proengine.net/gr/


Ja jestem posiadaczką TM31 i kiedy się zdecydowałam na kupno wiedziałam tylko tyle ,że jest fajny ,na żadne fora nie wchodziłam decyzja dojrzała jak byłam na wczasach tak więc ani czasu ani chęci na sprawdzanie nie było  . Mam go 3 lata używam intensywnie zgodnie z zasadą ,że  DZIEŃ BEZ TM TO DZIEŃ STRACONY i nic się nie dzieje ,ale mam też świadomośc ,że to tylko sprzęt ,który może zaszwankować .Tyle w temacie .Decyzja jak zawsze należy do Ciebie Bigsmile

Hania z Łodzi:
 Co kto dobrze umie, tego mu nikt nie odbierze.               


sprzet jest sprzetem.. gdyby mi ktos powiedzial, ze TM sie nigdy nie psuje, to bym mu nie zaufala.. kazdy sprzet ma prawo sie zepsuc, po to jest gwarancja..

Ja rzeczywiscie mialam problem z tM5 od poczatku, jak kupilam.. wlaczal mi sie komunikat przy wysokich obrotach na temat wagi.. w uzytkowaniu to nie przeszkadzalo, jedynie bylo denerwujace.. ale zglosilam na serwic, przyjechal pan, w ciagu 3 minut wymienil caly wyswietlacz i teraz sprzet dziala bez zarzutu!

od 15. stycznia, odkad mam go w domu jest uzywany codziennie, kilkukrotnie... od 15. stycznia nie kupujemy pieczywa, sokow, lodow, serkow typu almette i wielu, wielu innych rzeczy. Jemy lepiej i zdrowiej, a czas spedzony w kuchni jest czysta przyjemnoscia. Co najwazniejsze - nie tylko dla mnie, ale i dla mojego meza.

Zachwalam nie dlatego, ze cos z tego mam, nie jestem sprzedawca tego sprzetu. Po prostu ciesze sie, ze sie zdecydowalam na zakup, bo wiele rzeczy mi to uproscilo, uprzyjemnilo, zaoszczedzilo czas.

Wielka chwila bylo przygotowanie wielkanocnych swiat dla 12 osob. Mam porownanie, jak to bylo bez tm, wiem, jak to bylo z jego pomoca. Zero stresu, duzo czasu, wiele nowosci zrobionych.. To byly pierwsze swieta, na ktore nawet paznokcie zdazylam pomalowac! Smile

osobiscie polecam kazdemu!!!


Witaj

Ja podchodzę do tak, ze jak cos ma sie zepsuć przy intensywnym użytkowaniu to zepsuje się w ciągu 2 lat, wtedy kiedy obowiazuje gwarancja. W końcu nie kupujesz sprzętu używanego z niewiadomego źródła tylko nowy z pewnego źródła. Dla mnie to jak z samochodem, jak kupisz auto na gwarancji i duzo jeździś to nawet ak cos zacznie sie dziać to jedzieś do serwisu i na gwarancji Ci naprawiaja.

Ja mam Tm od marca, teraz juz prawie 2 miesiące i jestem zadowolona, używam tyle ile potrzebuje i obesrwuje, jak zobacze coś niepokojacego na pewno zadzwonie na serwis. Poza tym mozna pewno zrobić przegląd serwisowy pod koniec gwarancji.

Grażka

Życie jest lekkie, łatwe i przyjemne.


Witam.Zapisalem sie na to forum gdyz chce zapoznac sie z opiniami innych uzytkownikow thermomixu.Jestem zainteresowany kupnem najnowszego modelu ale czytajac tu rozne wpisy zastanawam sie czy warto skoro dosc czesto przytrafiaja sie awarie i trzeba czekac na serwisanta.Co bedzie za kilka lat po gwarancji?


Jestem posiadaczką TM5 od dwóch miesięcy, używam go codziennie nieraz nawet pare razy dziennie (obiad, sok, wyrabianie ciasta na bułki) i nic mu nie dolega Smile Działa bardzo dobrze żadnych awarii póki co. Wiadomo że różnie bywa komuś się może trafić wadliwy egzemplarz ale wtedy to wyjdzie przed końcem gwarancji. 


Marto, piszesz o sporej liczbie awarii. Czytając Forum nie masz pełni obrazu. Kazdy sprzęt może mieć jakieś drobne awarie. TM5 sprzedawany jest w tysiącach egzemplarzy, więc kilka awarii, o których tutaj piszą użytkownicy , nie dyskwalifikuje go . Według Ciebie "KOSMICZNA"  cena. A co powiesz na zwykły ciśnieniowy ekspres do kawy firmy SAECO, który kosztuje 4300,-zł? On tylko robi kawę i spienia mleczko. Porównaj te dwa urządzenia pod względem ich możliwości technicznych i wtedy oceń ten KOSMOS. Dlaczego gwarancja 2 lata? Bo taka jest norma w Unii Europejskiej. Jaka będzie żywotność TM5 - nie wiemy. Wiemy tylko, że Firma Vorwerk produkuje sprzęt wysokiej jakości. Do dziś bowiem są w pełni sprawne egzemplarze z1995 roku. Do dziś można je naprawiać w serwisach jeżeli coś się popsuje. Silniki są niezawodne, mają kilkanascie patentów, a silnik jest sercem urządzenia. Bigsmile

GaBi

"Człowiek, który ciągle pędzi, może przegrać życie, bo w biegu nie ma czasu na myślenie"


Witam;

Jestem po prezentacji TM5 i zaczełam rozawżać zakup urządzenia. Czytam na ten temat, rozamwiam.

Niepokoi mnie fakt sporej liczby awarii nowego TM5 i to tuz po zakupie  - a co bedzie za 5 lat??jak gwarancja minie Aw

Dla mnie cena ponad 4700 zł jest KOSMICZNA! dlatego moje obawy.

Tak myslę, skoro producent jest pewny swojego sprzetu dlaczego nie daje gwarancji na 5-10 lat?? dla mnie 10 lat byłoby w sam raz jak na sprzet za taka kasę.

Prosze o jakies sugestie.