Przejdź do treści

Forum Nowy Thermomix ® informacje

Rozszerz wyszukiwanie
Filtry

  • Aktywność
  • Data

Anuluj
Wyników na stronę:

Jeśli chcecie otrzymać jeszcze więcej informacji o nowym urządzeniu Thermomix  - podzielcie się swoimi pytaniami


Ale szok przeżyłam jak zobaczyłam go na fb!! Kto by sie spodziewał? tmrc_emoticons.smile Ps- czy aby teraz pracować jako przedstawiciel i robic prezentacje trzeba bedzie zakupić nowy model? 


Strasznie żałuję, że kupując urządzenie w ostatnich dniach sierpnia nie zostałam poinformowana o nowym modelu;( czekam ciągle jeszcze na przesyłkę z Tm31, ale już nie cieszę się z niego tak bardzo, widząc to nowe cudeńko.


Gufo, nikt z przedstawicieli nie wiedział o istnieniu nowego modelu i dlatego nikt nie mógł informować. Dla przedstawicieli to też niespodzianka i szok! :O


gufo wrote:

Strasznie żałuję, że kupując urządzenie w ostatnich dniach sierpnia nie zostałam poinformowana o nowym modelu;( czekam ciągle jeszcze na przesyłkę z Tm31, ale już nie cieszę się z niego tak bardzo, widząc to nowe cudeńko.

gufo wkrótce skontaktuje się z Tobą Call Center


Zazwyczaj firmy przed wprowadzeniem na rynek nowego produktu "zapowiadają" jego pojawienie się, żeby klient mógł wyczekiwać nowego, ale też żeby mógł świadomie podjąć decyzję, czy chce kupić starszy model ale tańszy, czy też woli dołożyć i kupić nowy. Jeden lubi dotykowy ekran telefonu a inny woli stary. Ale miło by było, żeby klient miał wybór - bo dzisiaj to się "odbije" na przedstawicielach, że nie poinformowali o tym, że idzie nowe, chodzi zwłaszcza o tych klientów, którzy kupili TM w ostatnich miesiącach. Gabi49 napisała, że przedstawiciele nie wiedzieli - tylko kto w to uwierzy?


Każdy model thermomixa pojawiał się średnio co 10 lat, każdy chętny mógł się o tym dowiedzieć przeglądając internet.

Zgadzam się z Tobą, że w pewien sposób może się to odbić na przedstawicielach I jest to trochę smutne...

Pozdrawiam tmrc_emoticons.smile


Szczerze mówiąc, też pierwsze emocje skierowałam na bogu ducha winną przedstawicielkę, ale widzę światełko w tunelu.


Szczerze mówiąc, też pierwsze emocje skierowałam na bogu ducha winną przedstawicielkę, ale widzę światełko w tunelu.


Alu, masz rację w 100%. Ja nie czuję się komfortowo i myślę, że wielu innych przedstawicieli również. No, cóż, Firma uwielbia niespodzianki (robi to przecież co miesiąc). Wiele by można na ten temat, ale nie ma sensu. Niestety nowego modelu można się było tylko spodziewać, ale w internecie informacja na fb była dopiero 5 września (może się mylę i w innych państwach była wcześniej)? Cieszy tylko fakt , że "wychodzimy" przed konkurencję!  tmrc_emoticons.bigsmile Natomiast dla dobrej opinii o przedstawicielach i Firmie, powinna być przez okres pół roku prowadzona sprzedaż obydwu modeli, tak, żeby klient miał szansę sam dokonać wyboru. A może tak będzie? tmrc_emoticons.wink  Znów nie wiemy nic w temacie. tmrc_emoticons.puzzled


Gabi, całkowicie się z Tobą zgadzam: fakt możliwości wyboru pomiędzy tm31 a tm5 mogłoby uspokoić trochę emocje - zarówno po jednej, jak i drugiej stronie tmrc_emoticons.smile


Na całym świecie w tej samej chwili pokazano TM5, nie było lepszych, gorszych. My przedstawiciele dowiedzieliśmy się w tym samym momencie kiedy pojawiła się informacje na stronie inetrnetowej czy na fb


A ja mam przeczucie że ci co kupili TM na koniec sierpnia otrzymają juz nowe modele... Nie bez powodu firma twierdziła ż "będą bardzo zadowoleni". I dlatego też wysyłka po10 września, czyli po premierze...


Oj, zeby Cię przeczucie nie myliło tmrc_emoticons.smile Ja kupiłam 28 sierpnia.


Do osób, które po 21.08 zakupiły i nie otrzymały Thermomix TM31 będzie dzwonić pracownik Call Center.


Czy uważacie, że w momencie składania zamówienia pod koniec sierpnia i zapłaty za sprzęt oraz prawie 3 tygodniowego oczekiwania na swój nowy thermomix -powinniśmy dopłacać do nowego modelu ponad 400zł? 

 


Czy uważacie, że w momencie składania zamówienia pod koniec sierpnia i zapłaty za sprzęt oraz prawie 3 tygodniowego oczekiwania na swój nowy thermomix -powinniśmy dopłacać do nowego modelu ponad 400zł? 

 


Rzeczywiscie przedstawiciele nic nie wiedzieli o niespodziance jaka sprawi nam firma. 

Tez jestem zdania jak Gabi ze powinny być sprzedawane  oba urządzenia, TM 31 moglobyby być na zam A.

klient niechby miał wybór.

pozdrawiam

Edyta


makas wrote:

Czy uważacie, że w momencie składania zamówienia pod koniec sierpnia i zapłaty za sprzęt oraz prawie 3 tygodniowego oczekiwania na swój nowy thermomix -powinniśmy dopłacać do nowego modelu ponad 400zł? 

 

Czy jestś już po rozmowie z pracownikiem Call Center?


Tak, jestem już po rozmowie, czekam na kontakt z konsulatantem.


Mam nadzieję, że będziesz zadowolony z zaproponowanego rozwiązania


Czy TM5 po zakończeniu pracy wydaje jeden sygnał, czy szaleje do odwołania? Mój tak robi i zastanawiam się, czy wszystko z nim OK.


Sygnał znika, gdy:

po wykonaniu potrawy (gotowanie z ustawieniami) klika się na Następny lub Zakończ

po wykonaniu działania (tryb manualny) naciska się pokrętło

 


Dziękuję Mixi - tak właśnie jest. Na prezentacji byłam tak zakręcona, że nie widziałam jak pani klika kolejne podpowiedzi i gdzieś z tyłu głowy zostało mi jedno piśnięcie. Czyli wszystko jest OK  tmrc_emoticons.smile

PS Sygnał jest tak wdzięczny, że można go słuchać  tmrc_emoticons.smile


tmrc_emoticons.smile


Wstałam dzisiaj rano i po omacku dotarłam do kuchni. Włączyłam TM, żeby ugotować owsiankę i.... pomyślałam : "  Kurczę, szkoda, że ikonki główne nie są podświetlane..." Włączyłam światło... Jesień...


Ja sądzę, że nasze uwagi docierają do producentów i następny model je uwzględni. Tylko to chyba znów za 10 lat. tmrc_emoticons.puzzled


Witam,chcialam zapytac jaki jest czas oczekiwania na Termomixa TM5?


Thermomix TM5 można nabyć bezpośrednio na prezentacji nie ma problemów z jego dostarczeniem.