3
  • thumbnail image 1
  • thumbnail image 2
  • thumbnail image 3
  • thumbnail image 4
  • thumbnail image 5
Wyślij do wydruku
[X]

Wyślij do wydruku

Paszteciki prawie jak szczecińskie


Wydrukuj:
4

Składniki

38 porcja/porcje/porcji

Ciasto:

  • 2,5 MT mleka, łyżka cukru, 50g drożdży , 500g mąki, pół łyżeczki soli , 2 łyżki oleju, 2 jajka,olej do smażenia.
  • 6
    36min
    Czas całkowity 36min
    Pieczenie / Gotowanie
  • 7
    Czas całkowity
  • 8
    Appliance TM 31 image
    Przepis jest tworzony dla
    TM 31
  • 9
5

Przygotowanie

    ciasta:
  1. Podane składniki umieścić w  naczyniu i  wymieszać 3 min ,poz.3-4, temp 37 stopni. Następnie   wyrabiać 3 min, Interwał.
     Ciasto  pozostawić ok. 15 minut  w  kielichu  by urosło. Wyjąć, rozwałkować , formować paszteciki , nadziewać dowolnym farszem. Odstawić  na  kolejne  15 minut . do wyrośnięcia i smażyć na  oleju, na patelni z obu stron.

10
11

Porady

Uwaga:

Rodzaje farszu:
Oczywiście dowolność. Może to być kawałek mięsa z zupy  , zmielony i przesmażony na patelni  z dodatkiem cebuli, pieprzu, soli.
Mogą to być pieczarki z cebulą  usmażone na patelni, może to być farsz taki jak do pierogów z grzybami i kapustą . Zależy to od naszej inwencji.
Prawdziwe paszteciki szczecińskie są z mięsem.
Smacznego!


Ten przepis został stworzony przez użytkownika Przepisowni i nie jest przetestowany przez Vorwerk Polska, tym samym Vorwerk nie może odpowiadać za efekt końcowy przepisu. W razie niejasności prosimy korzystać ze wskazówek zawartych w instrukcji obsługi i książce podstawowej.

INNI UŻYTKOWNICY POLUBILI PODOBNE PRZEPISY…


Komentarze

Odpowiedz
  • Paszteciki bardzo dobre 😋 robiłam z kapustą i...

    Zgłoszony przez Wiola_88 na marca 2, 2018 at 17:14.

    Paszteciki bardzo dobre 😋 robiłam z kapustą i grzybami oraz z pieczarkami i serem. Do tego barszczyk czerwony. Pycha.


    Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby dodawać komentarze
  • Przepyszne!!! PRAWIE jak Szczecińskie ...

    Zgłoszony przez Durtanek na kwietnia 15, 2017 at 21:34.

    Przepyszne!!! PRAWIE jak Szczecińskie Wink
    Zrobiłam z serem i pieczarkami

    Szczecinianka z Guildford

    Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby dodawać komentarze
  • Ja polecam zrobić jeszcze

    Zgłoszony przez maniaat na czerwca 1, 2016 at 13:02.

    Ja polecam zrobić jeszcze pasztecika w jajku i obtoczyć w bułce tartej tmrc_emoticons.D wtedy to będą prawdziwe Szczecińskie paszteciki tmrc_emoticons.D  Pozdrawiam Szczecinianka z Wiednia tmrc_emoticons.D 

    Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby dodawać komentarze
  • Paszteciki wyszly

    Zgłoszony przez gizbern na września 2, 2015 at 21:35.

    Paszteciki wyszly przepyszne,z barszczykiem mniam mniam,  szkoda tylko ze nie ma wskazowek jak je zlepic ale jakos sobie poradzilam dzieki za przepis

    Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby dodawać komentarze
  • Dzięki Małgosiu mam pomysł na

    Zgłoszony przez Anka-Hanka na listopada 27, 2013 at 11:49.

    Dzięki Małgosiu mam pomysł na obiad gotowy tmrc_emoticons.) Cooking 10

    Ania ze Szczecina

    Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby dodawać komentarze
  •   Nie napisałam w jaki sposób

    Zgłoszony przez smoczek na marca 18, 2013 at 20:59.

     

    Nie napisałam w jaki sposób nadziewa się paszteciki. Otóż, po rozwałkowaniu ciasta na  grubość ok 0,5 cm wykrawam dowolnej wielkości prostokąty i nakładam na środek farsz. Zwijam je i formuję  paszteciki, kilka min rosną i na patelnię, nie musi to być w  głebokim tłuszczu.Są wówczas mniej kaloryczne. Cooking 9

    Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby dodawać komentarze
  •   Witaj Magi, co do Twojego

    Zgłoszony przez smoczek na marca 17, 2013 at 19:52.

      Witaj Magi,

    co do Twojego pytania - nie nie piekłam  tych pasztecików w piekarniku, ponieważ najlepsze pieczone są z Twojego przepisu ,z pieczarkami i kapustą. Innych już nie piekę. tmrc_emoticons.) Ale mozna spróbować!

    Pozdrawiam serdecznie tmrc_emoticons.)

    Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby dodawać komentarze
  • Witaj Veroniko, dzięki

    Zgłoszony przez smoczek na marca 17, 2013 at 19:45.

    Witaj Veroniko,

    dzięki wielkie za podpowiedź,rzeczywiście nie zwróciłam na to uwagi-a tak jest. tmrc_emoticons.)

    A na imię mam Małgorzata.

    Pozdrawiam cieplutko Love

    Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby dodawać komentarze
  • Smoczku przepis fajny dodaje

    Zgłoszony przez magi1 na marca 17, 2013 at 15:56.

    Smoczku przepis fajny tmrc_emoticons.D dodaje do wypróbowania tmrc_emoticons.D a mam pytanko czy mozna je np upiec w piekarniku ??? próbowałaś kiedyś???? pewnie wtedy będą jeszcze mniej kaloryczne tmrc_emoticons.D pozdrawiam tmrc_emoticons.D

    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga http://kulinarneszalenstwamaniusi.blogspot.com/

    Dziękuję tmrc_emoticons.-)

    Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby dodawać komentarze
  • Smoczek, nie wiem, jak masz

    Zgłoszony przez veronicab71 na marca 14, 2013 at 15:55.

    Smoczek, nie wiem, jak masz na imie, niestety.... podpowiem Ci cos... tmrc_emoticons.)  Jak zdarzy Ci sie kiedys pomylka przy pisaniu ( a moga sie zdarzyc, nic sie nie przejmuj), edytuj to co napisalas i w ten sposòb bedziesz mogla wprowadzic poprawki Big Smile tmrc_emoticons.;) tmrc_emoticons.;)  A paszteciki wypròbuje Big Smile Big Smile

    Zycie jest po to by tanczyc !!! Mozna na parkiecie i ... w kuchni tmrc_emoticons.) tmrc_emoticons.) tmrc_emoticons.;)                            

    Zaloguj się lub utwórz nowe konto aby dodawać komentarze