Przejdź do treści

Forum Witam serdecznie

Rozszerz wyszukiwanie
Filtry

• Aktywność
  • Data

Anuluj
Wyników na stronę:

Witam

Mam na imię Marta, lecz mówcie mi latosia tmrc_emoticons.wink Jestem mężatką i mam 2 synów. TM zakupiłam niedawno więc jestem początkująca  tmrc_emoticons.bigsmile czuję, że tutaj szybko stanę się zaawansowana  tmrc_emoticons.lol Bardzo liczę na pomoc z Waszej strony.                Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam

witaj wsród zakręconych pozytywnie,wszytskie zakochane w TM tmrc_emoticons.love tmrc_emoticons.love tmrc_emoticons.love

Witam  tmrc_emoticons.love

Witaj Latosiu Nawet nie zauważysz jak zostaniesz "mistrzem"

Napisz co już gotowałaś i czym zachwyciłaś rodzinę.

My równiez witamy tmrc_emoticons.lol

Jak miło, że jesteś z nami. Służę pomocą. POZDRAWIAM.Cię serdecznie

Witaj Latosiu wśród Thermomaniaczek !Życzę udanego kucharzenia z TM.

Pozdrawiam Monika

Witam serdecznie,

super, że do nas dołączyłaś tmrc_emoticons.smile ja również jestem początkująca. Przepisownia to super miejsce dla fanek TM, dziewczyny zawsze służą miłą radą tmrc_emoticons.smile

Karolina

Witajcie jeszcze nic z własnego pomysłu nie robiłam, cały czas korzystam z książki, którą otrzymałam przy zakupie TM. Pożyczyłam też od koleżanki książkę o lekkiej kuchni. Studiuję już przepisy na przepisowni, ja i mąż zjemy wszystko, tylko gorzej z synami, jeden tego nie lubi, drugi jeszcze czegoś innego i doprowadzają mnie do szału.