Przejdź do treści

Forum Trzeba się w końcu przedstawić

Rozszerz wyszukiwanie
Filtry

• Aktywność
  • Data

Anuluj
Wyników na stronę:

Dzień dobry,

po kilku tygodniach przypatrywania się i nieśmiałego komentowania przepisów przydałoby się przedstawić!

Jestem początkującą posiadaczką TM31. Na razie gotuję głównie z książek i z przepisów z Przepisowni, ale marzy mi się gotowanie według własnego pomysłu i mam nadzieję, że wkrótce tak się stanie. Z żalem muszę się podpisać pod tezą, która padła w powitaniach, że TM wcale nie sprawia, że w kuchni spędza się mniej czasu. Odkąd go mamy, ciągle coś trzeba do niego dorzucać. Ale za to jakie pyszności ma się w zamian...mmm.

tmrc_emoticons.cooking_7

Dzień dobry wszystkim! Odnalazłam dzisiaj mój najstarszy chyba post i chciałam napisać, że wróciłam tmrc_emoticons.smile)). Nie pamiętam już, czy Wam się chwaliłam, czy nie, ale 9 miesięcy temu przyszła na świat moja córeczka - Gabi tmrc_emoticons.wink)) i świat zaczął się kręcić wokół innego tematu. Co nie znaczy, że przez ten czas nie używałam TM - wręcz przeciwnie, TM pracuje u nas na pełnych obrotach i nie wyobrażamy sobie na ten moment, żeby miało być inaczej. Kuchenka gazowa stoi i się kurzy tmrc_emoticons.wink).

Gdyby ktoś chciał zobaczyć, jak wygląda mała Gabi, to możecie zajrzeć na mój blog, na przykład tutaj:

http://domzakoncemswiata.blogspot.com/2013/03/moj-prywatny-szydekowy-niedzwiadek.html

Mam nadzieję, że uda mi się częściej tu zaglądać i pisać. Szczerze mówiąc, jak ostatnio gościłam na przepisowni, to można było nie klikać tu miesiąc i potem z łatwością nadrobić stracone wpisy... a teraz...szok! macie takie tempo, że chyba przez rok tego nie nadrobię tmrc_emoticons.smile)). Gratulacje, Dziewczyny!

A tak w ogóle to do powrotu zainspirowały mnie dwie rzeczy: po pierwsze Vercia napisała mi kiedyś w komentarzu pod moim komentarzem pod jej przepisem, co u mnie, a ja świnia nie chciałam tam śmiecić i obiecałam sobie, że napiszę na forum i nie napisałam...