Forum Witam serdecznie



11 odpowiedzi | Ostatni wpis

Przepisy Thermomix® wrote:

Numeryczna wrote:

Jest możliwość usunięcia komentarza, jeżeli został dodany dwa razy?  Bigsmile

Bez obaw, żaden z Twoich komentarzy nie został zduplikowany.

Pozdrawiamy,

Był, ale edytowałam post  Bigsmile

Dziękuję wszystkim za pomoc, mam nadzieję, że pod koniec tygodnia thermomix będzie u mnie  Love

 

 

 


Numeryczna wrote:

Jest możliwość usunięcia komentarza, jeżeli został dodany dwa razy?  Bigsmile

Bez obaw, żaden z Twoich komentarzy nie został zduplikowany.

Pozdrawiamy,

Zespół Przepisy Thermomix


Numeryczna wrote:

Chodzilo mi o to, że nie otrzymam Thermomixa tego samego dnia co prezentacja. Przynajmniej w moim przypadku.

Ale to nie problem Smile Jeszcze zdążę się nim nacieszyć  Love

Narazie przeglądam przepisy forumowiczów  Cooking  1

 

Dziękuję za odpowiedzi Smile

 

Witaj Numeryczna,

dziękujemy za informację. Proszę kontynuuj wszelkie ustalenia dotyczące zakupu urządzenia bezpośrednio z przedstawicielem.

Pozdrawiamy,

Zespół Przepisy Thermomix


Jest możliwość usunięcia komentarza, jeżeli został dodany dwa razy?  Bigsmile


Chodzilo mi o to, że nie otrzymam Thermomixa tego samego dnia co prezentacja. Przynajmniej w moim przypadku.

Ale to nie problem Smile Jeszcze zdążę się nim nacieszyć  Love

Narazie przeglądam przepisy forumowiczów  Cooking  1

 

Dziękuję za odpowiedzi Smile

 


Witaj Numeryczna,

nie wiemy skąd posiadasz takie informacje, jednak urządzenie można zakupić bezpośrednio po prezentacji, prosimy omówić szczegóły transakcji z przedstawicielem.

Pozdrawiamy,

Zespół Przepisy Thermomix


A możecie mi napisać ile mniej więcej czeka się od momentu zdeklarowania kupna np. na prezentacji do otrzymania thermomixa?

Bo z tego co wiem, nie można kupić go od razu w dniu prezentacji. Płaci się przy odbiorze czy w momencie zawarcia umowy?


Witaj

 

Jeżeli nie masz zaufanego przedstawiciela to doradzam Ci kontakt poprzez stronę Vorvek. Jest tam zakłądka umów na prezentecje. Wysyłąśz i przedstawiciel kontaktuje sie z Tobą. Jest to przedstawiciel z Twojej najblizszej miejscowości.

Napisz co zdecydowałąś i czy kupiłaś.

Grażka

Życie jest lekkie, łatwe i przyjemne.


Witaj,

bardzo zachęcamy do uczestnictwa w prezentacji, którą można samemu zorganizować lub uczestniczyć w prezentacji u znajomych. Jeśli chodzi o opiekę posprzedażową to warto skontaktować się z nami (kontakt@vorwerk.pl) jeśli nie można skontaktować się z przedstawicielem. Sytuacje, w których przedstawiciel nie kontaktuje się z klientem są sporadyczne i wynikają z różnych okoliczności, takich jak np. rezygnacja ze współpracy z firmą.

Informacje o nowościach są dostępne na naszej stronie (również daty warsztatów) i w newsletterze.

Mamy nadzieję, że wkrótce dołączysz do grona szczęśliwych użytkowników Thermomixa Smile

 

Pozdrawiam Mixi


Witam,

na wstępie napiszę, że nie posiadam jeszcze TM ale zaglądam tutaj, ponieważ noszę się z zamiarem zakupienia go w najbliższym czasie. Nie ukrywam, że na jego temat nasłuchałam się dość sporo, tym bardziej, że wielu znajomych go posiada.

Mam pytanie odnośnie samej prezentacji i poźniejszej opieki "przedstawiciela". Jak to wygląda?

Kontakt do przedstawiciela chciałam wziąć od znajomego, jednak on nie jest z niego do końca zadowolony. Mówi, że obiecywał maile, zaproszenia na warsztaty, informacje o nowościach itp. a tu cisza. Nie odbiera również telefonu. Prawda jest taka, że chciałam aby znajomy dostał książke za polecenie TM, ponieważ w dużej mierze to dzięki niemu postanowiłam zainteresować się tym produktem. Martwię się natomiast, że skoro u niego jego pomoc skończyła się na sprzedaży, w moim przypadku również tak będzie.

Co doradzacie?

Pozdrawiam Smile