Forum Nowy członek



14 odpowiedzi | Ostatni wpis

Love Witaj Wiesiu Smile Daj nam znać jak sobie radzisz jako Przedstawiciel Love   Pozdrawiam bardzo serdecznie  Love Grażyna


Swietnie, Wiesiu Bigsmile :bigsmile:  Co najczesciej gotujesz? Co Ci najlepiej wychodzi - smakuje ? Podziel sie z nami jakims fajnym pomyslem Love Love Love

Zycie jest po to by tanczyc !!! Mozna na parkiecie i ... w kuchni Smile Smile Wink                            


Smile

Pozdrawiam Mixi


Radze sobie dobrze nie rozstaje si,e z TM. Wczoraj wróciłam z Mazur. nie było grzybów, ale był TM. Testował wszystko moj małżonnek i jeszcze żyje Cooking  1   Pozdrawiam wszystkich użytkownikow TM Smile Smile Smile

wiesia 55


  Love   Aga jak sobie radzisz ? ;)  Podziel się z nami swoim entuzjazmem Wink   Love   :D

 


Witaj Aga:) Superowo, że jesteś z nami. Pozdrawiam Love

Jestem kucharką- amatorką. TM mam od dzisiaj czyli od 29.08.2012. Od dzisiaj także zaczynam nową podróż kulinarną. Z zawodu jestem pielęgniarką i kocham to co robię:)

 


Witaj Aga Smile dobrze, że do nas trafiłaś :D to najlepsze miejsce na ziemi Wink napewno bedziesz sie tutaj super czuła i spędzała czas na forum i z przepisami w kuchni :D pozdrawiam :D

Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga http://kulinarneszalenstwamaniusi.blogspot.com/

Dziękuję Smile


Witaj Aga :D  naleśniczki pewnie pyszne Bigsmile Love Fajnie że jesteś z nami i pozdrawiamy również cieplutko Love   Bigsmile  


Dzięki Wam za cieplutkie słówka i zapraszam na naleśniczki :cooking_ Cooking  10 Cooking  4 10:

wiesia 55


Witamy w Przepisowni i na forum Smile Cieszymy się, że jesteś z nami Smile

Pozdrawiam Mixi


Witaj, Aga (Agnieszka? ):)  Swietnie, ze jestes z nami Bigsmile :bigsmile:  Pelna entuzjazmu Bigsmile :bigsmile:  Dobrej zabawy a TM;) Wink

Zycie jest po to by tanczyc !!! Mozna na parkiecie i ... w kuchni Smile Smile Wink