Forum Dzieci rosna... :(((



7 odpowiedzi | Ostatni wpis

Dzieki kobietki za odpowiedzi i pocieche:) :)  Razniej jest " slyszac" wlasne mysli i odczucia od innych... Macie wieksze dowiadczenie ode mnie... dla mnie to pierwszy raz..., no i poniewaz jestesmy bardzo zzyte z còrka, tym trudniej sie z ta sprawa pogodzic:( Aw Aw . Ona sama ostatnio mi wspominala, jak mnie podziwia za odwage, ze " wyfrunelam" z domu w tak mlodym wieku, pokonalam wiele przeszkòd i trudnosci, poradzilam sobie doskonale, itd., itd. , no i ona tez by chciala udowodnic sobie,nam, ze jest powazna, odpowiedzialna, da sobie rade, jak ja kiedys... itd... Rozumiem ja, bierze ze  mnie przyklad, normalne... ok..., tylko z drugiej strony, kurcze... chyba mnie rozumiecie, co mam na mysli... Ciesze sie, owszem, ze zaradna, ale dla mnie ona jeszcze taka mala...  Choc ja w jej wieku, tez sie uczylam, latem pracowalam, czesto jezdzilam na kolonie, jako wychowawca (jestem nauczycielem z zawodu), lubilam podròzowac, wiec zwiedzilam Polske, prawie cala, bylam i za granica...  nie bylo dla mnie rzeczy niemozliwej... teraz kolej na nia, ale... Zawsze jest to "ale", bo potem smutno, sie teskni, w dzisiejszych czasach, poza tym, to i strach... , tyle niebezpiecznych, niepewnych wariatòw wszedzie mozna spotkac.... No to starczy tego zalenia sie.... powoli bedzie dobrze;) Wink ;)  Uffi....

Zycie jest po to by tanczyc !!! Mozna na parkiecie i ... w kuchni Smile Smile Wink