Forum Thermomix TM6 i błąd C 662 [przestroga i wyjaśnienie]



10 odpowiedzi | Ostatni wpis

Dzień dobry,
Taką odpowiedz dostałem:

Proszę zauważyć, że nie możemy odpowiedzieć na Twoje pytania. Nasi odpowiedzialni koledzy będą nad tym pracować.

Ale pamiętaj, że możemy rozwiązać problemy tylko niemieckich klientów. Jeśli jesteś z innego kraju, musisz skontaktować się z lokalnym dystrybutorem.


witam, czy rozwiązała Pani problem ze swoim Tm? Mam to samo i w zasadzie nie wiem co robić😏


Gdzie należy przesłać informacje o problemie i takim błędzie? I czy można w języku polskim to zrobic?


Witam czy mogę też prosić o info,mam ten sam problem😔


Dzień dobry
Mam taki sam proszę o wiadomość prywatna jakie dokumenty i co musi być zawarte w mailu dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam


Warm Up [=#113c2b; font-family: Arial, Tahoma, Verdana, Helvetica, sans-serif]Dobry wieczór [/]

SmileSmile

[=#113c2b; font-family: Arial, Tahoma, Verdana, Helvetica, sans-serif] bardzo dziękuję za odpowiedzi i cenne informacje ,dziś dostałam wiadomość że mogę zalogować własne konto cookidoo w tm6 ,więc jak widać się da odblokowac TM ,bardzo się cieszę że pana tu znalazłam i te bardzo dokładnie opisana sytuację ,w pl to tragedia kilka e-mail wysłałam i powtarzałam że niestety nie mogę się skontaktować z poprzednim właścicielem i niby nic nie mogą zrobić tragedia :/ ale bardzo jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam[/]


Witam czy mogłabym się dowiedzieć jakie dokumenty trzeba było wysłać do niemieckiego vorwerk,mam ten sam problem i w Polsce mi odpisali że tylko można wylogować stare konto k zalogować nowe ale kupiłam przez internet w sklepie wielobranżowym tm6 i nie mam faktury z vorwerk na ten sprzęt


Witam mam taki sam problem jak Pan opisał , czy jest mi Pan w stanie pomoc ? Proszę o wiadomość


Witam, chciałbym podzielic sie swoją historia z TM6 oraz bładu C662

Otóż zakupiłem thermomix TM6 mega okazyjnie w LOOMBARDZIE.(wcześniej miałem TM 31 oraz TM5) ale nigdy nie zagłebiałem sie w techniczne działanie cookido w TM5.

Jako szczęśliwy nabywca dla żony TM6 zaaktualizowałem firmware do najnowszej wersji i chciałem zalogowac sie na swoje konto cookido.

Podczas logowania urazył mnie błąd C:662 (Thermomix jest już połączony z innym kontem coodido - odłącz urzadzenie ze starego konta lub skontaktuj się z call center)

Nie czekajac zadzwoniłem na główną infolinię Vorwerk POLSKA opisując mój problem i sytuację.

Na infolinie Pani powiedziała mi,że nie ma możliwości wyrejestrowania urzytownika z platformy cookido bez jego wiedzy i poinformowała,ze thermomix nigdy juz nie połaczy sie z cookido i pod tym względem mogę go wyrzucić do smieci (tak padły takie słowa na infolii).

Szybko zadzwoniłem do loombardu w celu ustalenia kontaktu z byłym właścicielem,ale loombard poinformował,ze nie zbieraja takich danych i ich nie mają, po czym zaproponowali mi,że jak thermmix jest z wadą ukrytą to mogę go zwrócić do loombardu. Nie rozwiązywało to mi problemu, bo jak pisałem na poczatku cena była mega okazyjna, a urzadzenie było uzywane tylko 2 dni.

Dostałm kontakt do kierownika głownego serwisu ,przedstawiciela ale nadal nit nie pomógł z odłaczeniem mojego thermomixa od konta sterego właściciela.

Postanowiłem szukać pomocy dalej i napisałem bezośrednio do WORWERK GERMANY. Juz w pierwszym mailu wyjasnili dlaczego mam problem z błędem C:662 oraz poprosili mnie o moje dane oraz numery seryjne urządzenia. Podesłałem im wszystkie dokumenty i paragony ,i po kilku dniach weryfikacji odłączyli urzadzenie z konta stergo właściciela po czym moge korzystać z mojego COOKIDO !

Przestrzegam przed POLSKIM oddziałem Worwerk. Brak pomocy, totalna ZLEWKA oraz NIEKOMETENCJA. Kupujemy od nich urządzenia za ponad 5 tys zł i mają nas potem w .....

Pozdrawiam