Forum Problem z polaczniem


Edytowane przez: Suchutki1910 na 22.06.2019 - 12:59

13 odpowiedzi | Ostatni wpis

Witam mam od niedawna ten sam problem. Jak u Pana rozwiązała się sytuacja?


Hej
po ostatniej aktualizacji problem się rozwiązał. Nie trzeba wykonywać żadnych kombinacji, za każdym razem łączy się prawidłowo.


No i problem się rozwiązał.
Wymiana routera na nowy. I to nie taki za 50zł tylko dużo lepszy za około 300.
Przy okazji możliwość zrobienia oddzielnej sieci WiFi dla gości Smile


Witam wszystkich.
Mam ten sam problem z połączeniem. Resetowałem urządzenie do ustawień fabrycznych, resetowałem router i nic nie pomogło. Działa tylko poprzez połączenie z sieci udostępnionej przez telefon.
Problem pojawił się 3 grudnia. Wydaje mi się, że po jakiejś aktualizacji, ale nie jestem pewien na 100%.

Instukcje ustawień routera, które wysłali mi po rozmowie na infolini spełnia każdy router dostępny w sprzedaży.
Poniżej zamieszczam to co mi wysłali:

Dzień dobry,

dziękujemy za czas poświęcony na kontakt z nami.

Poniżej podajemy zalecane ustawienia modemu/routera, które powinny być spełnione, aby urządzenie Thermomix® skutecznie łączyło się z siecią bezprzewodową:

- router WLAN o następujących wymaganiach technicznych:

- Wi-Fi 802.11 b / g / n

- Pasmo częstotliwości 2,4 GHz lub 5,2 GHz

- Szyfrowanie WEP, WPA lub WPA2 (nie WPA2 Enterprise)

- Połączenia przez serwery proxy lub ręczne ustawienia IP / DNS nie są obsługiwane (tylko przez DHCP)

- do przesyłania danych wymagane jest połączenie internetowe, dla uzyskania najlepszej wydajności zalecamy prędkość pobierania co najmniej 128 Kbit / s

- brak otwartej sieci WLAN bez hasła, musi to być chroniona sieć WLAN.

W przypadku dalszych problemów z połączeniem urządzenia Thermomix® z siecią bezprzewodową, prosimy o kontakt z dostawcą Internetu w celu weryfikacji, czy zostały spełnione powyższe wymagania techniczne, dotyczące routera.


Agnieszkawojtek udało sie zareklamowac, naprawili? Smile


Witam, mam ten sam problem z polaczeniem z Cookido, robiłem już wszytko aby naprawić ten bład i nic - zglosilem sprawe do działu obsługi i czekam. Faktycznie mega slabo ze w takim sprzecie takie rzeczy maja miejsce.


Witam
U nas podobnie. Od początku problemy z wifi, pomimo, że 9 innych urządzeń stojących dużo dalej działa bez problemu. Mąż kombinował i wykombinował. Wygląda na to, że thermomix ma generalnie problemy z odbiorem wifi. Słaby odbiornki lub zbyt zabudowany. W sąsiednim gniazdku włączyliśmy wzmacniacz sygnału wifi. Odległość ok 1 m sygnał na poziomie dobrym. Wszystkie problemy zniknęły. Wzmacniacz TP-LINK RE200 - cena 95,00

ps: działało 3 dni i padaczka. Połącznie bardzo dobre , sygnał OK . Wprowadzasz login i hasło .. i nic a nieraz jeszcze hasło nie do końca wprowadzone a przycisk logowania już zielony - logowanie losowo tak jak by to był problem w systemie operacyjnym thermomixa

Z ostatniej chwili-na razie działa. Po włączeniu Termomix łączy się z WIFI a nie łączy się z Cookidoo należy wejść w ustawienia Thermomixa. Wyłączyć WIFI (graficzny suwak w górnym prawym rogu) i ponownie włączyć WIFI. Chwilę poczekać. Łączy się z WIFI a potem z Cookidoo.


Jeżeli pojawiają się problemy z połączeniem z Cookidoo, może pomóc przywrócenie ustawień fabrycznych urządzenia Thermomix. Jeżeli problem nadal będzie się pojawić, najlepiej napisać zgłoszenie na kontakt@vorwerk.pl.

Pozdrawiam Mixi


Witam,|

od kilku dni posiadam TM6 i z tego co zauważyłem do mojego zestawu został dołączony ten sam problem co u Suchutki1910. W mieszkaniu podłączony internet światłowodowy, brak możliwości zanegowania jakości połączenia, jednak zawartość przepisów nie wyświetla się. Nie pomaga relogowanie Cookidoo/uruchamianie ponownie urządzenia.
Po cenie i czasie oczekiwania na TM6 mój dodatkowy komentarz odnośnie braku możliwości wczytania przepisu jest już zbędny...

Co zrobić w tej sytuacji Mixi?


Witam! Też mam taki problem kupilam tm6 28.07 i od samego początku mam ten problem że nie wczytuje mi się przepisy, wchodzą tylko te ż książki Proste pomysły. Mam nadzieję że uda się zareklamować


Dzień dobry, czy problem nadal się pojawia? Czy dotyczy korzystania z Cookidoo na urządzeniu czy ogólnie połączenia z internetem?

Pozdrawiam Mixi



Counterclock Witam, zakupilismy jakis tydzien temu z zona thermomixa tm6 ale póki co jestesmy zniesmaczeni problem ktory pojawil sie juz pierwszego dnia po odpakowaniu sprzetu za 5tys. zl. Problem polega na tym ze nasz thermomix ma problemy z poleczeniem i nie wyswietla nam zawartosci przepisow, raz wyswierla raz nie,czesciej nie wyswietla. Powiem odrazu ze na jakośc i predkosc mojego internetu nie narzekam takze wykluczam problem z wifi, probowalem rowniez podlaczyc telefon jako router wifi z innym internetem który lezal zaraz kolo thermomixa lecz nawet to nie pomoglo... czy urządzenia ktore kosztuja ponad 5tys dalej beda oszczędzać na serwerach czy zmieni sie ta dosc nieciekawa sytuacja