Forum Informacje na temat Cook-Key®



6 odpowiedzi | Ostatni wpis
GosiaSZ w takiej sytuacji należy wysłać zgłoszenie na kontakt@vorwerk.pl

Pozdrawiam Mixi


Witam
Ja mam inny problem.Kupiłam abonament na Cookingdoo, który jest ważny.Natomiast na urządzeniu pokazuje że abonamet jest ważny do 2017-09-21.Cookkey został zsynchronizowany z cookingdoo ale nie moge korzystać z przepisów bo pokazuje brak wykupionego abonamentu.
Pozdrawiam


witam nie moge zsynchronizowac coocido z aplikacja


Witam wszystkich użytkowników. W ubiegłym roku we wrześniu nabyłam owe cudo thermomix, trochę używałam , do marca miałam dostęp do cook-key, pościągałam przepisy jak poradziła pani sprzedająca, po tym czasie miałam chwilę przerwy w pracy z thermomixem, a teraz chcialam coś zrobić i co się okazało, że wszystkie te ściągnięte przepisy są z brakiem dostępu, pod warunkiem, że wykupię abonament. Uważam to za niefajne i czuję się oszukana. Za taką kasę kupiony i jeszcze muszę dodatkowo płacić, rozumiem że nowe przepisy , które chcę ściągnąć , ale te , które pościągałam bo była promocja w cook-key. Złodziejstwo, ale w naszym państwie to możliwe, okradanie konsumentów, czemu ja się dziwię. Odechciało mi się pracy na thermomixie. Zastanawiajcie się bardziej nad kuonem , bo tak cudownie zachęcają. o jaki to super sprzęt, apotem rozczarowanie.


Dzięki Cook-Key ® możesz wysyłać wszystkie swoje ulubione przepisy z Cookido ® - platformy z przepisami na Thermomix ® bezpośrednio na ekran dotykowy swojego urządzenia Thermomix ® za pomocą Wi-Fi. Wszystkie przepisy z Cookidoo ® - platformy z przepisami na Thermomix ® umożliwiają korzystanie z funkcji gotowania z ustawieniami, prowadzącej użytkownika, krok po kroku, podczas przygotowywania posiłków.

Które przepisy mogę zapisywać na Cook-Key®?
Możliwe jest przesyłanie wszystkich przepisów z funkcją gotowania z ustawieniami z platformy Cookido ® na Cook-Key ®. Wystarczy dodać przepisy do swoich ulubionych, do menu tygodniowego lub własnych list przepisów na Cookidoo ®, a następnie kliknąć ikonkę synchronizacji na ekranie dotykowym urządzenia Thermomix ®. Chwilę później będą one gotowe na Thermomix ® do gotowania z ustawieniami.

Jak przenieść moje ulubione przepisy na Cook-Key®?
Proszę kliknąć na menu kontekstowe (ikonkę z trzema kropkami) i wybrać “Dodaj do ulubionych”. Aby przesłać swój ulubiony przepis na Cook-Key ®, należy kliknąć ikonkę synchronizacji na ekranie dotykowym urządzenia Thermomix ®. Następnie aby wejść do swoich ulubionych przepisów, należy przejść do „Menu” na ekranie dotykowym urządzenia Thermomix ®, wybrać „Przepisy”, a następnie „Ulubione przepisy”.

Jak przenieść moje ulubione kolekcje na Cook-Key®?
Proszę kliknąć na menu kontekstowe (ikonkę z trzema kropkami) i wybrać “Dodaj do ulubionych”. Alternatywnie w podglądzie kolekcji można znaleźć ikonkę gwiazdki i na nią kliknąć.

Aby przesłać swoją ulubioną kolekcję na Cook-Key ®, należy kliknąć ikonkę synchronizacji na ekranie dotykowym urządzenia Thermomix ®.
Następnie aby wejść do swoich ulubionych kolekcji, proszę przejść do „Menu” na urządzeniu Thermomix ®, wybrać „Przepisy”, a następnie „Ulubione kolekcje”.

Jak przenieść własne kolekcje przepisów na Cook-Key®?
Proszę kliknąć na menu kontekstowe (ikonkę z trzema kropkami) i wybrać “Dodaj do listy przepisów”. Wybrany przez siebie przepis można albo dodać do już stworzonej listy, albo stworzyć listę na bieżąco. Aby przesłać własne listy przepisów na Cook-Key ®, należy kliknąć ikonkę synchronizacji na ekranie dotykowym urządzenia Thermomix ®. Następnie aby wejść do swoich list przepisów, proszę przejść do „Menu” na urządzeniu Thermomix ® ,wybrać „Przepisy”, a następnie „Moje listy".

Jak przenieść menu tygodniowe na Cook-Key®?
Proszę kliknąć na menu kontekstowe (ikonkę z trzema kropkami) i wybrać “Dodaj do menu tygodniowego". Przepis można dodać do dowolnego dnia.
Aby przesłać menu tygodniowe na Cook-Key ®, należy kliknąć ikonkę synchronizacji na Thermomix ®.
Następnie aby wejść do swojego menu tygodniowego, proszę przejść do „Menu” na urządzeniu Thermomix® , wybrać „Przepisy”, a następnie „Moje menu tygodniowe".

Jak przenieść moje notatki do przepisów na Cook-Key®?
Proszę przejść do szczegółowego podglądu przepisu, znaleźć ikonkę notatki i na nią kliknąć. Następnie dodać notatkę i nie zapomnieć jej zapisać.
Aby przesłać notatki do przepisów na Cook-Key ®, należy kliknąć ikonkę synchronizacji na urządzeniu Thermomix ®. Następnie aby wejść do notatek do przepisów, proszę przejść do danego przepisu i kliknąć na klapkę na dole ekranu. Tam można zobaczyć notatkę, którą się dodało na Cookidoo ®.

Jak usunąć przepisy z Cook-Key®?
Aby usunąć przepisy z Cook-Key ®, należy najpierw je usunąć z Ulubionych, menu tygodniowego czy własnych list przepisów na platformie Cookidoo ®. Następnie kliknąć ikonkę synchronizacji na ekranie dotykowym urządzenia Thermomix ®.

Czy mogę używać Cook-Key® kiedy jestem offline?
Tak, jest to możliwe. Jednak należy wrócić do trybu online po 50 gotowaniach, aby sprawdzić czy abonament Cookidoo ® jest nadal aktywny.

Co się stanie, jeśli synchronizacja zostanie przerwana i będzie niekompletna?
Jest to możliwe, dlatego prosimy ją powtórzyć kliknięcie ikonki synchronizacji na ekranie dotykowym urządzenia Thermomix ®. Prosimy o nieodłączanie Cook-Key ® w trakcie synchronizacji.

Czy Cook-key® działa tylko ze stacjonarnym Wi-fi, czy również z mobilnym połączeniem internetowym?
Korzystanie z mobilnego połączenia internetowego jest możliwe, zalecamy jednak korzystanie z stacjonarnego Wi-Fi.

Nie mogę dokończyć konfiguracji Cook-Key®, co mogę zrobić?
Proszę sprawdzić swoje dane logowania do WiFi i spróbować ponownie. Jeżeli dokończenie konfiguracji Cook-Key® nadal nie jest możliwe, proszę się upewnić, czy ruter jest kompatybilny z wymogami Cook-Key® (Wi-Fi 802.1 b/g/n z 2.4 Ghz i tylko z szyfrowaniem WEP, WPA oraz WPA2-personal) i czy ustawienia rutera są odpowiednio skonfigurowane. Jeżeli tak nie jest, proszę dostosować ustawienia rutera i spróbować ponownie – może być konieczne zrestartowanie rutera.
Alternatywnie do skonfigurowania połączenia można wykorzystać WPS, jeżeli obsługuje je ruter. Proszę przejść do "Menu" > "Ustawienia" > "Wi-Fi". Proszę przytrzymać “Nowe połączenie” i postępować zgodnie z instrukcjami. Jeżeli problem się utrzymuje proszę skontaktować się z działem obsługi klienta: wsparcie(at)vorwerk.pl

Moje połączenie Wi-fi zostało pomyślnie skonfigurowane, ale Cook-Key® nie może się połączyć.
Proszę sprawdzić komunikat błędu na ekranie dotykowym urządzenia Thermomix ® i postępować zgodnie z instrukcjami. Jeżeli Cook-Key ® nadal nie może się połączyć, proszę wykonać następujące kroki: 1. Proszę się upewnić, czy prawidłowo działa połączenie internetowe.
2. Proszę się upewnić, czy na ruterze włączona jest łączność Wi-Fi i czy Thermomix ® z Cook-Key ® jest w zasięgu Wi-Fi.
3. Proszę się upewnić, czy nie zostały wprowadzone żadne zmiany, takie jak zmiana nazwy (SSID) lub hasła do Wi-Fi na ruterze. W przypadku, gdy zmiany w Wi-Fi zostały wprowadzone, proszę je usunąć i ponownie skonfigurować ustawienia Wi-Fi na urządzeniu Thermomix ®.
4. W przypadku, gdy Thermomix ® pokazuje komunikat “Proszę spróbować ponownie później”, a problem się utrzymuje, proszę skontaktować się z działem obsługi klienta: wsparcie(at)vorwerk.pl

Pozdrawiam Mixi