Przejdź do treści

Forum Błąd Er 52

Rozszerz wyszukiwanie
Filtry

  • Aktywność
  • Data

Anuluj
Wyników na stronę:

Witam. Moglaby pani mi powiedziec jak zresertowac tm?


Witajcie,

Mój Thermomix nie jest już na gwaraqncji, ale wcześniej był bardzo mało używany. W ostatnim czasie dostał się w moje ręce i jest używany praktycznie non stop. Wczoraj pojawił mi się komunikat o błędzie 52. Zgodnie z instrukcją zrestartowałam urządzenie, dodatkowo odłączyłam od prądu, rozłożyłam i złożyłam ponownie i wszystko jest w porządku. Jednak męczy mnie co mogło być przyczyną? Czy coś się psuje? Czy może wystąpić taki komunikat bez poważnej przyczyny?

Pozdrawiam!


Witam, 

Komunikat Błąd E.r  32 można zresetować włączając główne zasilanie – Szczegóły w intrukcji obsługi str. 40.

 


Pani zgłoszenie przekazane zostanie do Działu Serwisu.

 


Witam mam nowy Thermomix pierwszy dzien rodzice kupili mi jako prezent na nowy dom, i pierwsze ciasto na chlebek i juz wyskoczyl blad error 32. Zresetowalem go odlaczylem od proadu podlaczylem jeszcze raz, ale niestety nic to nie pomoglo wlaczma jest wszystko ok ale tylko chce wlaczyc obroty i znow wyskuje er32. Prosze o jakas porade czy ktos juz przerabial to.


A co mówi instrukcja na temat Er.32? Jeśli nic nie pomoże, najlepiej zgłoś usterkę do serwisu (mail jest na stronie internetowej), szkoda czasu i nerwówtmrc_emoticons.wink A po napisz, co to było - będzie informacja na przyszłość dla innychtmrc_emoticons.smile


Jedyny raz wyskoczył mi błąd- chciałam zemlec mięsko na pasztet i bylo go zbyt dużo. Od tamtego czasu (dobre siedem czy osiem lat) nie wyskoczył mi błąd ani też nie miałam problemów  tmrc_emoticons.smile


Witam!! mam mały problem wyskakuje mi error52 ,ale również przy robieniu dżemu lub przy obrotach 3,4 piszczy lub gwizda. jeszcze mam problem z wagą ,bo jak ważę to albo idzie waga do góry ,albo spada na dół.Moje pytanie takie ,czy mam oddać do serwisu, dodam że używam codziennie i nie wiem jak dam radę bez niego  tmrc_emoticons.puzzled

 


Sylwio, za chwilę podeślemy odpowiedź - skontaktujemy się tylko z serwisem, czy jest konieczność zgłaszania naprawy.


W przypadku nałożenia się kilku usterek, proponujemy kontakt z serwisantem:

http://thermomix.vorwerk.com/pl/opieka-posprzedazowa/serwis-techniczny/

Czy urządzenie jest na gwarancji?


Mam thermomix od marca tego roku,więc myślę,że tak


Dziękuję Mixi tmrc_emoticons.smile

 

 


Nie mogę otworzyć tego linku, Mixi tmrc_emoticons.aw

 


Możesz napisać bezpośrednio na: kontakt@vorwerk.pl

Mamy problemy ze stroną tmrc_emoticons.aw


Witam ,dopiero teraz miałam czas wejsc na stronkę, zadzwoniłam dzisiaj do serwisu i czas realizacji serwisu dwa tygodnie...Mixi ,a jak jest na gwarancji thermomix , to coś płacę za przyjazd i naprawę thermomixa?


Jak Thermomix jest na gwarancji nie ponosisz żadnych kosztów tmrc_emoticons.smile


Właśnie Mixi, a jak jest po gwarancji? jakie są koszty serwisu?


Ja czekam ,własnie wyrabiałam ciasto na bułki i nawet przy tym piszczy tmrc_emoticons.aw

Ale nie za każdym razem,mam nadzieję,że szybko się wyjaśni co się takiego stało tmrc_emoticons.sad  


niusia koszty są uwarunkowane tym jaka część TM jest do naprawy/wymiany

sylwia_2050 mam nadzieję, że wkrótce TM będzie działał bez zarzutów tmrc_emoticons.smile 


Wyskoczył mi error 52 po zrestartowaniu już nie wyskakuje, natomiast nie działa mój TM, kręcą się noże same ale jak coś wrzucę i natopotkają opór, nawet lekki to się zatrzymują, ten srodeczek sie dalej kręci, ale już bez noży. Czy muszę wysyłać TM do reklamacji? Jesli tak to jaka jest procedura i czy mam w ogóle na gwarancji, jesli uzywam go od marca zeszłego roku?


Agato,

Thermomix jest na gwarancji przez dwa lata (od daty zakupu), zatem jeśli kupiłaś go w zeszłym roku, to jeszcze jest na gwarancji. Próbowałaś zgłosić awarię do serwisu? Tak jak pisała wcześniej Mixi najlepiej napisac maila na kontakt@vorwerk.pl

pozdr

Asica

 


Witaj Agato  tmrc_emoticons.smile  Najlepiej zgłoś tą usterkę do swojego Przedstawiciela handlowego, od którego kupiłaś TM, on zgłosi to do serwisu i umówi Cię z serwisantem. Najprawdopodobniej popsuło się sprzęgło. Nie jest to duża usterka i serwisant powinien ją od ręki usunąć. Wymieni Ci noże i dalej będziesz mogła używać TM. Pozdrawiam serdecznie