Forum Brawa dla serwisu w Katowicach



2 odpowiedzi | Ostatni wpis

No w naszym kraju rzadko spotykam się z tak miłym podejściem do klienta.
Ostatnio zauważyłem, że mój TM5 jakoś tak mocniej trzeba przyciskać, żeby go włączyć albo wyłączyć. Pochyliłem się nad problemem i zauważyłem, że z jednej strony pokrętło włącznika jest bliżej obudowy a z przeciwnej dalej. Zdjąłem ten grzybek z góry i okazało się, że ułamany mam jeden ząbek w takim czarnym plastiku który się dokręca od zewnątrz białą nakrętką. Z powodu braku tego jednego zabką trzymało to krzywo. Zadzwoniłem do serwisu centralnego z zapytaniem czy mogę kupić nowy włącznik. Odpowiedzieli, że nie bo nie sprzedają części zamiennych. Dali mi też numer do lokalnego serwisu w Katowicach.
Zadzwoniłem tam, wytłumaczyłem miłemu serwisantowi problem, powiedziałem, że i ten potencjometr Alps-a mam dobry i tą nakrętkę tylko ułamany jest ząbek w czarnym osadzeniu. I ku mojemu zaskoczeniu serwisant poprosił mnie o mój adres i powiedział, że jak znajdzie to mi to osadzenie wyśle.
Dzisiaj ten plasticzek, niezwykle solidnie zapakowany przyszedł. GRATIS.
Duże brawa dla tego Pana. Koszt wysyłki TM5 w obie strony byłby wysoki a koszt produkcji tego plasticzku to pewnie ze dwa zł. Jutro muszę do tego Pana zadzwonić i bardzo mu podziękować.